Acest anunt a expirat la data: 08.11.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea postului:-administrarea si dezvoltarea portofoliului de client;evaluarea cererilor si intocmirea de oferte;vizionarea permanenta a proprietatilor in vederea completarii informatiilor si identificarea de noi proprietati;planificarea activitatii de vanzare/inchiriere si a celorlalte activitati implicite;realizarea targhetului lunar. Candidatii numai cu domiciliul in Bucuresti.

Cerinte

absolvent studii medii,abilitati de comunicare, negociere;dorinta de realizare in domeniul imobiliar;cunostinte de operare pe calculator;cunoasterea unei limbi straine, cel putin la nivel mediu;experienta in tranzactii imobiliare constituie un avantaj. Beneficii ; comision 40%,dupa perioada de proba de 30 de zile - (abonament transport,telefon ),calculator,birou personalizat, carte de munca dupa realizarea target-ului lunar.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare