Acest anunt a expirat la data: 05.09.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI • Este responsabil de toate activitatile administrative si de secretariat din cadrul companiei • Se ocupa de mentinerea la zi a calendarului activitatilor / proiectelor in curs si a intalnirilor – termene, activitati, responsabili, livrabile • Interactioneaza cu clientii, furnizorii si vizitatorii • Activitati de manager assistant: preia apelurile telefonice si le transfera care persoanele potrivite; sorteaza si distribuie corespondenta, inclusiv faxuri si e-mailuri • Asigura legatura cu clientii companiei, inclusiv la nivel de urmarire plati • Tine evidenta stocurilor de materiale.

Cerinte

CERINTE • Studii superioare absolvite – profil economic, administrativ • Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara • Cunostinte de contabilitate primara (facturare, evidente stocuri) • Cunostinte PC: pachetul Office (Word, Excel, Powerpoint), Outlook, Internet Explorer – nivel foarte bun • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala, abilitatea de analiza si sinteza si de rezolvare a problemelor • Multitasking si abilitatea de a lucra cu deadline-uri • Atentie la detalii • Simt practic si organizatoric.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare