Acest anunt a expirat la data: 02.09.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

KREVIN recruteaza Asistent administrativ pentru o firma din domeniul imobiliar din Bucuresti si va avea urmatoarele responsabilitati: - gestionarea corespondentei; - asigurarea relatiei cu publicul; - aprovizionarea firmei cu produse de birotica; - realizarea, modificarea si administrarea documentelor solicitate de superior; - realizarea de deplasari la diverse institutii; - efectuarea de vizionari alaturi de potentiali proprietari si prezentarea apartamentelor; - realizarea de incasari, trimiterea facturilor si extraselor catre clienti si parteneri. Beneficii: - salariu negociabil; - mediu de lucru dinamic; - posibiliatea de a face parte dintr-o companie renumita pe piata imobiliara din Romania. Numai candidatii selectati vor fi contactati. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Cerinte

- CUNOSTINTE AVANSATE DE LIMBA ENGLEZA; - studii superioare; - experienta de 1-2 ani pe un post similar; - cunostinte de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet; - permis de conducere, categoria B; - abilitati de comunicare si de prezentare; - adaptabilitate; - proactivitate si responsabilitate; - profesionalism.