Acest anunt a expirat la data: 08.02.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

KREVIN recruteaza ASSISTENT MANAGER pentru Arad: -intampinarea vizitatorilor si urmarirea procedurii de protocol; -organizarea de sedinte, conferinte; -gestiunea si analiza pilotajului de cheltuieli angajate de firma; -analiza/pregatirea previziunilor si bugetelor, urmarind ca resursele angajate sa fie in corelatie cu obiectivele de performanta ale firmei; -evaluarea rezultatelor lunare de gestiune si propunerea de planuri de actiune pentru corectarea eventualelor diferente; -initierea, aplicarea si dezvoltarea metodelor care sa contribuie la atingerea obiectivelor de performanta ale firmei; -implicarea in procesul de intocmire a analizei financiar-contabile si de cuantificare a riscurilor acestora, prin asigurarea ratingurilor specifice.

Cerinte

-CUNOSTINTE AVANSATE DE LIMBA FRANCEZA; -studii superioare economice, absolvite cu diploma de licenta; -experienta in contabilitate primara; -capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor de munca; -cunostinte Operare PC: Outlook, Word, Excel; -experienta de lucru cu programul de contabilitate SAGA constituie un avantaj; -aptitudinea de a lucra cu cifre si documente; -persoana atenta la detalii. Beneficii: -salariu 700-800 euro/luna brut; -sansa de a lucra intr-o companie franceza de succes; -instruire permanenta; Numai candidatii selectati vor fi contactati. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare