Acest anunt a expirat la data: 08.02.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Arad

Descrierea jobului - România

KREVIN recruteaza ASSISTENT MANAGER pentru Arad: -intampinarea vizitatorilor si urmarirea procedurii de protocol; -organizarea de sedinte, conferinte; -gestiunea si analiza pilotajului de cheltuieli angajate de firma; -analiza/pregatirea previziunilor si bugetelor, urmarind ca resursele angajate sa fie in corelatie cu obiectivele de performanta ale firmei; -evaluarea rezultatelor lunare de gestiune si propunerea de planuri de actiune pentru corectarea eventualelor diferente; -initierea, aplicarea si dezvoltarea metodelor care sa contribuie la atingerea obiectivelor de performanta ale firmei; -implicarea in procesul de intocmire a analizei financiar-contabile si de cuantificare a riscurilor acestora, prin asigurarea ratingurilor specifice.

Cerinte

-CUNOSTINTE AVANSATE DE LIMBA FRANCEZA; -studii superioare economice, absolvite cu diploma de licenta; -experienta in contabilitate primara; -capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor de munca; -cunostinte Operare PC: Outlook, Word, Excel; -experienta de lucru cu programul de contabilitate SAGA constituie un avantaj; -aptitudinea de a lucra cu cifre si documente; -persoana atenta la detalii. Beneficii: -salariu 700-800 euro/luna brut; -sansa de a lucra intr-o companie franceza de succes; -instruire permanenta; Numai candidatii selectati vor fi contactati. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare