Detalii loc de munca

Descrierea jobului

KREVIN recruteaza ASISTENT MANAGER in Bucuresti: -rezolvarea in timp util a problemelor administrative sau tehnice neprevazute; -operare calculator, fax, imprimanta, xerox, email, telefon; -aprovizionarea cu consumabile pentru birouri si protocol, monitorizarea si verificarea diverselor produse necesare biroului; -convocarea angajatilor la sedinte si/sau training-uri; -pregatirea sedintelor si sustinerea acestora in momentul inlocuirii managerul; -asigurarea biroului din punct de vedere operational; -traducerea diverselor materiale din/in limba engleza, elaborarea si redactarea lor; -elaborarea si redactarea rapoartelor cerute de manager, redactarea si distribuirea corespondentei interne si externe (fax-uri, note interne, adrese sau alte documente); -indosarierea de documente; -mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii/produse necesare pentru departamentul administrativ; -asigurarea managementului departamentului administrativ; -asigurarea confidentialitatii si integritatii informatiilor in concordanta cu politica firmei.

Cerinte

-CUNOSTINTE DE LIMBA ENGLEZA LA NIVEL AVANSAT; -cunostinte bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint); -persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata; -prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabile, comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); -rezistenta la stres, disponibilitate pentru program prelungit; -capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor; -atitudine pozitiva si proactiva; -excelente abilitati de comunicare si relationare; -abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu. Beneficii: -mediu de lucru placut; -oportunitati de dezvoltare si avansare profesionala; -salarizare negociabila. Numai candidatii selectati vor fi contactati. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.


Joburi similare