Acest anunt a expirat la data: 13.10.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Organizare intrevederi - Intocmire agenda Director General - Intocmire note de sedinta boardului - Intocmirea statisticilor, analizelor, rapoartelor si prezentarilor Directorului General - Organizarea deplasarilor si evenimentelor la care participa Directorul General si membrii boardului din Viena - Activitati de resurse umane - Traduceri din germana in romana si invers

Cerinte

CRITERII DE SELECTIE OBLIBATORIU (va rugam sa aplicati doar daca indepliniti conditiile de mai jos): - Cunostinte solide de limba germana si engleza - Domiciliu stabil in Bucuresti - Studii superioare - Experienta 2-3 ani in post cu atributii similare - Cunostinte de resurse umane reprezinta un avantaj Cunostinte solide Office: Word, Excel, Powerpoint, ERP, SAP, CRM. Permis auto categoria B

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare