Acest anunt a expirat la data: 24.11.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Bucuresti

Descrierea jobului - România

Valoris Iti Construieste Cariera. Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature. Daca doresti sa faci parte dintr-o companie ale carei valori sunt profesionalismul si orientarea catre clienti, atunci alatura-te echipei noastre.

Cerinte

CANDIDATUL IDEAL: • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent; • Cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office) • Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp • Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere ; • Auto-motivat si cu spirit de echipa; • Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj. RESPONSABILITATI / BENEFICII: • Efectuarea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice; • Documentarea interactiunilor in sistemele specifice; • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; • Efectuarea de apeluri de tip survey, telemarketing si telesales; • Pachet salarial atractiv; • Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; • Echipa tanara si dinamica; • Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; • Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; • Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate; • Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic; • Oportunitati de promovare; • Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti.

Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare