Acest anunt a expirat la data: 16.02.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Recrutam pentru clientul nostru, companie de telecomunicatii din Bucuresti Agent servicii client cu activitati de Retentie&Back Office&Telesales Responsabilitati: - Procesarea reclamatiilor/cererilor de reziliere si oferirea solutiilor optime in vederea retinerii si loializarii clientului; - Inregistrarea solicitarilor scrise, primite in cadrul departamentului "Relatii cu clientii", atat din partea clientilor externi, cat si interni; - Contactarea clientilor, cu scopul promovarii si vanzarii serviciilor si produselor companiei. Se lucreaza in 2 schimburi a cate 8 h/zi incepand cu ora 10:00/ 12:00. Contract initial pe perioada determinata, cu posibilitate de prelungire. Locatia postului este sector 1, zona Pipera. Pachetul salarial este format din salariu fix de aproximativ 800 lei net la care se adauga tichete de masa (cate 1 tichet a 9.35 lei pentru fiecare zi lucrata)

Cerinte

• Cunostinte operare PC: Word, Excel, e-mail; • Cunostinte solide de limba romana si engleza; • Abilitati excelente de comunicare; • Orientare catre client; • Abilitati de identificare si solutionare a problemelor, gandire analitica; • Initiativa; • Abilitati de negociere, persuasiune.