Acest anunt a expirat la data: 14.04.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

ATRIBUTIILE POSTULUI - Principalele activitati: - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - intocmirea documentele comerciale pentru vanzare (facturi fiscale, facturi proforme, chitante, avize de expeditie, etc), livrare ( etichete, documente de transport specifice transportatorului, etc) si orice alte documente care i se solicita de catre conducerea firmei pentru indeplinirea sarcinilor - inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate; - intocmeste oferte de marfuri; - acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - efectueaza vanzarea marfurilor direct catre clienti sau prin societati de curierat si posta; - receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate. - introducere si actualizare date in baza de date a companiei, pe magazinul online si pe orice alte situri solicitate de catre manager marketing si raspunde de conformitatea datelor introduse cu documentele primare; - participa la inventarierera periodica (stabilita de conducerea societatii) a stocului de produse pe care il are in gestiune; - receptioneaza si preda produsele primite in garantie sau post garantie intocmind documentele specifice; - efectueaza primirea si expedierea corespondentei societatii si predarea documentelor primite catre conducere; - pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice; - pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces; - efectueaza curatenia la locul de munca; - efectueaza orice alte activitati administrativ-gospodaresti pentru buna desfasurare a activitatii firmei.

Cerinte

CERINTE SPECIFICE POSTULUI (specificatii): - studii medii; - experienta de minim 3 ani intr-un post similar din vanzari - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie; - personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; - fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele, etc. ); - cunostinte medii de limba engleza. In plus, cunoasterea la nivel mediu, scris, a limbii germane constituie avantaj - cunostinte operare calculator – minim Windows, Microsoft Word si Excel, Internet, etc. SALARIUL SI CONDITIILE ASIGURATE: Salariul brut lunar este de ..................... lei, bonificatii si prime, in functie de indeplinirea obiectivelor si in limita fondului de salarii stabilit prin Bugetul de venituri si cheltuieli. Beneficiaza de un concediu de odihna anual platit de .......... zile lucratoare. Programarea concediului de odihna se face conform dispozitiilor legale. Agentul de vanzari poate beneficia, in functie de rezultatele activitatii, de instruire de specialitate prin participarea la programe de training.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare