Acest anunt a expirat la data: 10.12.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

ATRIBUTIILE POSTULUI Principalele activitati: - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - intocmirea documentele comerciale pentru vanzare (facturi fiscale, facturi proforme, chitante, avize de expeditie, etc), livrare ( etichete, documente de transport specifice transportatorului, etc) si orice alte documente care i se solicita de catre conducerea firmei pentru indeplinirea sarcinilor - inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate; - intocmeste oferte de marfuri; - acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - efectueaza vanzarea marfurilor direct catre clienti sau prin societati de curierat si posta; - receptioneaza marfurile conform facturilor şi sesizeaza în scris neregulile constatate. - introducere si actualizare date in baza de date a companiei, pe magazinul online si pe orice alte situri solicitate de catre manager marketing si raspunde de conformitatea datelor introduse cu documentele primare; - participa la inventarierera periodica (stabilita de conducerea societatii) a stocului de produse pe care il are in gestiune; - receptioneaza si preda produsele primite in garantie sau post garantie intocmind documentele specifice; - efectueaza primirea si expedierea corespondentei societatii si predarea documentelor primite catre conducere; - pastrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondentei specifice; - pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces; - efectueaza curatenia la locul de munca; - efectueaza orice alte activitati administrativ-gospodaresti pentru buna desfasurare a activitatii firmei.

Cerinte

CERINTE SPECIFICE POSTULUI (specificatii): - studii medii; - experienta de minim 3 ani într-un post similar din vânzari - capacitate foarte buna de comunicare şi relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie; - personalitate energica, gândire pozitiva, amabilitate şi eficienta; - fara obligatii personale majore (studii în desfaşurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele, etc. ); - cunostinte medii de limba engleza. In plus, cunoasterea la nivel mediu, scris, a limbii germane constituie avantaj - cunoştinte operare calculator – minim Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet, etc.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare