Acest anunt a expirat la data: 19.01.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Clientul nostru este unul dintre principalii producatori de piese forjate, piese si subansamble pentru tractoare, masini agricole si constructii metalice, din vestul României. Compania are o experienta de peste 40 ani în aceste domenii, produsele sale impunându-se pe piata din România precum si în Ungaria, Slovacia, Austria, Germania, Franta, Elvetia, Portugalia. Responsabilităţi: 1. Coordoneaza activitatea din cadrul serviciului CTC. 2. Coordoneaza si conduce activitatea de control tehnic de calitatea si activitatea de service, laborator si metrologie. 3. Urmareste nivelul de calitate al produselor. 4. Informeaza Directorul General cu privire la calitatea produselor. 5. Urmareste efectuarea incercarilor de fiabilitate a produselor si aplicarea masurilor de imbunatatire a produselor. 6. Intocmeste documentele pentru Sistemul de Management al Calitatii si urmareste imbunatatirea acestora. 7. Asigura respectarea standardelor de calitate ale clientului. 8. Raspunde de executarea calitativa a produselor si mentine relatia cu clientul.

Cerinte

Cerinţe necesare ocupării postului: 1. Experienta minimum 3 ani intr-o pozitie similara. 2. Studii superioare in domeniul mecanic 3. Calificat in Managementul Calitatii. 4. Cunostinte operare PC – nivel mediu. 5. Limba engleza – mediu (scris/vorbit/citit) – obligatoriu. Limba franceza – mediu (scris/vorbit/citit) – avantaj. 6. Disponibilitate pentru program prelungit. Aptitudini necesare ocupării postului : 1. Abilitati tehnice. 2. Bun organizator si coordonator. 3. Persoana responsabila, cu bune abilitati de comunicare si delegare de sarcini.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare