Acest anunt a expirat la data: 28.01.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Reprezentarea si promovarea societatii pe toate planurile, promovarea si vânzarea produselor în conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; coordonarea activitatilor societatii si a personalului angajat. urmarirea realizarii planului de vânzari lunar, trimestrial, anual; participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora. stabileste si participa la întâlnirile cu clientii si/sau cu furnizorii; întocmeste documentatia premergatoare întâlnirilor; redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa întâlniri; întocmeste documentele comerciale

Cerinte

Competenţele postului de muncă: • cunostinţe si deprinderi: 1. Cunoştinţe de management organizaţional, financiar, vânzări (prezinta avantaj); 2. Cunoaşterea în profunzime a pieţei locale de afaceri(prezinta avantaj); 3. Cunoaşterea legislaţiei în domeniu(prezinta avantaj); 4. Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţonală - limba engleză - la un nivel mediu - avansat (scris, citit, vorbit); 5. stăpânirea unor tehnici şi instrumente financiar-contabile; 6. cursuri speciale: marketing, vanzari, management organizational, management financiar. operare Pc - Office, Power Point (prezinta avantaj) • cerinţe comportamentale: 1. capacităţi persuasive; 2. capacitate de coordonare; 3. responsabilitate personală; 4. capacitate de planificare şi organizare; 5. eficienţă personală; 6. spirit de echipă; 7. comportament etic/integritate;


Joburi similare