Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

1. Fondarea arhivei: - Ordonarea dosarelor pe an şi compartimente, iar în cadrul acestora, pe probleme, cronologic, etc. - Analiza conţinutului dosarelor, stabilirea indicativului după nomenclator şi a termenului de păstrare. 2. Selecţionarea documentelor cu termene de păstrare expirate; întocmirea procesului verbal de selecţionare şi a listelor inventar cu documentele ce vor fi casate. 3. Ordonarea şi gruparea documentelor in dosare, constituirea unităţilor arhivistice. 4. Inscripţionarea dosarelor, cu înscrisurile necesare identificării documentelor, conform legislaţiei. 5. Numerotarea filelor din dosare. 6. Sigilarea (parafarea) unităţilor arhivistice. 7. Inventarierea fondului arhivistic – în format fizic şi electronic. 8. Opisarea dosarelor deosebite. 9. Ordonarea arhivei finale în depozit.

Cerinte

Cunostinte in domeniu: Arhivare si organizare documente, in baza prevederilor Legii Arhivelor Nationale nr. 16/1996: selectionare documente legatorie dosare inventariere arhiva

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala