Acest anunt a expirat la data: 09.05.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Desfăşoară activităţi administrative şi de secretariat; • Reprezintă compania în relaţiile cu partenerii de afaceri; • Asigură asistenţă managementului societăţii, incluzând activităţile standard de secretariat; • Organizează şedinţe interne şi externe, se asigură de buna desfăşurare a acestor întâlniri; • Asigură suport in activitatea de creştere a calităţii serviciilor şi de îmbunătăţire a relaţiilor cu clienţii; • Întocmirea planului de marketing şi de publicitate al organizaţiei (medii de difuzare, obiective). • Participă activ şi efectuează propuneri privind promovarea imaginii firmei şi a serviciilor, constând in: materiale promoţionale (pliante, bannere, oferte speciale, reviste), publicitatea pe site-uri; • Concepe produsele de marketing şi comunicare, elaborează comunicatele de presă, materialele informative şi de promovare;

Cerinte

• Studii superioare finalizate (economie sau marketing); • Minim 3 ani experienţă pe un post similar; • Cunostinţe de limba engleză – nivel avansat; • Avantaj limba maghiară şi germană; • Cunostinţe avansate ale pachetului MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point); • Permis de conducere categoria B.


Joburi similare