Acest anunt a expirat la data: 06.06.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

EBC Interim recruteaza un Asistent Administrativ Vanzaride cu scopul de a sprijini Consilierii Comerciali in activitatea de vanzare utilaje si echipamente agricole. Contractul este pe termen de 7 luni cu prelungire in functie de competente. Responsabilitati: Intocmeste ofertele comerciale in colaborare cu consilierii comerciali, le inregistreaza si tine evidenta acestora; Urmareste stocul de utilaje si echipamente impreuna cu consilierii comerciali si administratia de vanzari de la distribuitor, face realocarile de utilaje, in functie de cerintele pietei; Verifica si tine evidenta tuturor precontractelor, contractelor si actelor aditionale intocmite la nivel de centru regional; Organizeaza transportul intern al echipamentelor si utilajelor; Incaseaza contravaloarea facturilor (facturi finale sau de avans) emise de centrul regional, emite chitante, completeaza CEC-uri, preda in contabilitate pe baza borderourilor respectivele documente.

Cerinte

Foarte bune cunostinte utilizare PC (Word, Excel) Limba engleza nivel avansat Experienta de minim 6 luni de lucru cu clientii si furnizorii Atitudine si prezentare profesionala Autonomie Organizare, seriozitate, rigurozitate. Salariul: se va discuta in cadrul interviului.