Acest anunt a expirat la data: 10.02.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- mentine evidenta pentru diferite produse; - preia comenzile telefonice sau prin e-mail, pregateste actele necesare expedierii acestor comenzi; - ofera informatii referitoare la produsele comercializate de societate; - programeaza intalniri in agenda Directorului; - elaboreaza si redacteaza rapoarte si situatii cerute de management; - copiaza / redacteaza diferite documente; - mentine legatura cu partenerii si clientii societatii; - promoveaza imaginea firmei prin activitatea pe care o desfasoara; - reprezinta ocazional societatea la diferite expozitii / targuri in Bucuresti si in tara; - diverse activitati de secretariat;

Cerinte

- cunostinte solide Excel - se va da un mic test; - cunostinte Word; - de preferat (nu este obligatoriu) cunostinte program contabilitate - emitere facturi, avize de insotire a marfii (WinMentor); - foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala; - abilitati de organizare si planificare; - persoana punctuala, organizata, serioasa, sociabila;

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare