Acest anunt a expirat la data: 01.12.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- intampinarea vizitatorilor si urmarirea procedurii de protocol; - organizarea de sedinte, conferinte; - gestiunea si analiza cheltuielilor angajate de firma; - analiza/pregatirea previziunilor si bugetelor, urmarind ca resursele angajate sa fie in corelatie cu obiectivele de performanta ale firmei; - evaluarea rezultatelor lunare de gestiune si propunerea de planuri de actiune pentru corectarea eventualelor diferente; - implicarea in procesul de intocmire a analizei financiar-contabile si de cuantificare a riscurilor acestora, prin asigurarea ratingurilor specifice.

Cerinte

- CUNOSTINTE AVANSATE DE LIMBA FRANCEZA; - studii superioare economice absolvite cu diploma de licenta; - experienta in contabilitate primara; - capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor de munca; - cunostinte Operare PC: Outlook, Word, Excel; - experienta de lucru cu programul de contabilitate SAGA constituie un avantaj; - aptitudinea de a lucra cu cifre si documente; - persoana atenta la detalii.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare