Acest anunt a expirat la data: 14.04.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - acorda asistenta managerului general in activitatile de achizitie si administrative; - lanseaza, monitorizeaza si proceseaza comenzile si contractele; - urmareste stocurile de produse disponibile; - atributii de contabilitate primara; - traduce anumite documente RO-ENG; ENG-RO; - colaboreaza cu celelalte departamente pe diverse probleme; - intocmire de rapoarte

Cerinte

Candidatul ideal: Studii superioare (de preferinta tehnice); Experienta pe o pozitie similara/achizitii (constituie un plus); Abilitati de operare PC – avansat (pachet MSOffice; AutoCad, programare, etc.); Abilitati tehnice; Initiativa si implicare totala; Prezenta placuta, sociabila si toleranta; Persoana proactiva si dornica de dezvoltare profesionala si personala; imba franceza (avansat); Limba engleza (mediu); Permis auto categoria B

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare