Acest anunt a expirat la data: 20.11.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Subordonari: Director General Responsabilitati si sarcini: - Urmareste agenda Directorului General - Asista Directorul General la sedinte de lucru si intalniri de afaceri - Asista Directorul General in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte - Planificarea si organizarea operatiilor si activitatilor atribuite - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management - Efectuarea traducerilor in/din limba engleza/germana - Colaborarea cu alte departamente din cadrul companiei - Transmite informatiile primite de la Directorul General catre persoanele vizate - Centralizeaza informatiile care ii parvin si le prezinta Directorului General in forma clara si accesibila - Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei - Urmareste continuitatea corespondentei desfasurate si o arhiveaza pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii - Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail - Actualizarea bazei de date - Alte sarcini trasate de director

Cerinte

- Studii medii sau superioare - Experienta de minim 2 ani pe un post similar - Cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, Outlook, Power Point), navigare internet - Limba engleza si germana scris/ vorbit - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare - Personalitate energica, entuziasta, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta - Capacitatea de planificare, bune capacitati organizatorice, pragmatic şi meticulos in realizarea sarcinilor atribuite - Capabil sa preia initiativa - decizii independente pana la un anumit nivel - Atentie catre detalii, buna capacitate de memorare - Capacitatea de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Capacitate de efort pentru realizarea obiectivelor, responsabilitate - Adaptabilitate si rezistenta la stres

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare