Acest anunt a expirat la data: 10.05.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj-Napoca

Descrierea jobului - România

Atributii: - Planificarea şi asistarea managerului în comunicarea şi punerea în aplicare a deciziilor; - Intermedierea relaţiei departamentului de IT Germania cu cel din România; - Organizarea şi gestionarea documentaţiilor pentru auditurile anuale a celor 3 sisteme de management: SR EN ISI 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008; - Întocmirea diferitelor documente, prezentări, evidenţe şi rapoarte periodice; - Asigurarea unei bune comunicări în interiorul şi exteriorul companiei, administrarea relaţiilor cu furnizorii; - Realizarea diferitelor tematici la instrucţiunile directorului; - Gestionarea activităţilor administrative de secretariat şi de protocol.

Cerinte

- Studii superioare economice finalizate – linia Germană; - Experienţă minim 3 ani pe un post similar; - Cunoştinţe de limba germane- nivel avansat; - Cunoştinţe foarte bune de operare pe calculator: MS Office; - Corel – constituie un avantaj; - Permis de conducere categoria B şi disponibilitatea pentru deplasări la cererea directorului; - Atitudine pro-activă şi spirit analitic; - Cursul „Responsabil cu gestionarea deşeurilor” constituie un avantaj (există şansa unei participări ulterioare la acest curs).

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare