Acest anunt a expirat la data: 10.05.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Atributii: - Planificarea şi asistarea managerului în comunicarea şi punerea în aplicare a deciziilor; - Intermedierea relaţiei departamentului de IT Germania cu cel din România; - Organizarea şi gestionarea documentaţiilor pentru auditurile anuale a celor 3 sisteme de management: SR EN ISI 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008; - Întocmirea diferitelor documente, prezentări, evidenţe şi rapoarte periodice; - Asigurarea unei bune comunicări în interiorul şi exteriorul companiei, administrarea relaţiilor cu furnizorii; - Realizarea diferitelor tematici la instrucţiunile directorului; - Gestionarea activităţilor administrative de secretariat şi de protocol.

Cerinte

- Studii superioare economice finalizate – linia Germană; - Experienţă minim 3 ani pe un post similar; - Cunoştinţe de limba germane- nivel avansat; - Cunoştinţe foarte bune de operare pe calculator: MS Office; - Corel – constituie un avantaj; - Permis de conducere categoria B şi disponibilitatea pentru deplasări la cererea directorului; - Atitudine pro-activă şi spirit analitic; - Cursul „Responsabil cu gestionarea deşeurilor” constituie un avantaj (există şansa unei participări ulterioare la acest curs).

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare