Acest anunt a expirat la data: 06.09.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Bucuresti

Descrierea jobului - România

Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice receptie - Gestiune corespondenta - Activitati de protocol - Gestionarea in mod eficient a tuturor situatiilor specifice activitatii de receptie Gestionare corespondenta de afaceri in limbile engleza si italiana - Gestionare agenda Director General - Centralizare rapoarte diverse pentru top management - Intocmire rapoarte specifice activitatii gestionate

Cerinte

Principalele cerinte: - Absolventa de studii superioare - Experienta de min 1 an pe post similar - Cunoştinţe de limbă engleza - nivel avansat - Cunostinte de limba Italiana - Cunostinte avansate de operare PC (Word Excel, powerPoint - avansat) - Spirit de initiativa si atitudine proactiva - Aptitudini organizatorice - Bune abilitati de comunicare - Deschidere, profesionalism, punctualitate şi perseverenta - Persoana prezentabila Oferim: - Mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere si dinamice - Pachet salarial specific pozitiei care include si alte beneficii (tichete de masa si decontare transport, bonus performanta)

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare