Acest anunt a expirat la data: 03.12.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Bucuresti

Descrierea jobului - România

Angajatorul este o companie care face import si distributie de produse auto, cu sediul in sectorul 1. Responsabilitati: - centralizarea, procesarea si distribuirea apelurilor telefonice si a corespondentei - evidenta in registratura a intrarilor si a iesirilor de documente - mentinerea legaturii cu furnizorii de consumabile (apa, cafea, papetarie etc), firmele de curierat, monitorizare si protectie etc. - organizarea si planificarea salilor de sedinta - rezervari de hotel, restaurant, avion, rent-a-car pentru deplasarile in tara sau strainatate ale managerilor - intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului - redactare si traducere de documente

Cerinte

- cunostinte avansate de limba engleza (criteriu eliminatoriu) - minima experienta in activitati administrative si de secretariat - capacitate de lucru cu taskuri multiple - rapiditate si usurinta in operarea pe calculator (Word, Outlook, Excel)


Joburi similare