Acest anunt a expirat la data: 11.10.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Informarea clientilor si potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei(stiri, communicate); - Analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora; - Efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali; - Intocmirea planului de publicitate al organizatiei(medii de difuzare, temporizare, obiective), proiectarea materialelor publicitare(anunturi, pliante, oferte, etc); - Colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media; - Propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata; - Intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despre produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata; - Proiectarea de strategii de atragere a unor noi segmente de piata; - Proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes; - Negocierea contractelor de publicitate si urmarirea punerii lor in practica; - Actualizarea bazei de date cu clientii.

Cerinte

- Experienta pe un post similar; - Studii Superioare; - Orientare catre rezultate positive; - Creativitate, atentie la detalii; - Inovativitate, logica in luarea deciziilor; - Cunostinte avansate de limba engleza. Beneficii: - Mediu de lucru profesionist; - Pachet salarial atractiv; - Telefon, laptop.