Acest anunt a expirat la data: 22.01.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Organizare birou si protocol, corespondenta firmei, alte atributii la cererea managerului. Secretariat administrativ: primire/transmitere de faxuri, e-mail-uri, adrese, solicitari; indosariere documente; raspunde la telefoane Operator calculator Baza de date. - Intocmeste si actualizeaza baza de date; - Intocmeste ofertele comerciale ale societatii - Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta stocurilor; - Intretine relatiile cu clientii din portofoliu; - Primeste vizitatorii; - Asigura protocolul; - Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea serviciilor oferite de societate

Cerinte

Persoana serioasa, pozitiva, deschisa, aspect fizic placut, capacitate de utilizare a calculatorului. Cunoasterea a cel putin o limba straina, cunoasterea foarte buna a calculatorului. Alte atributii la cererea managerului