Acest anunt a expirat la data: 06.10.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronică; - Menţine un sistem eficient al îndosarierii tuturor documentelor; - Răspunde de buna organizare a agendei Directorului General pe care îl asistă în activităţile sale; - Inregistreaza toate documentele din contabilitatea primara; - Efectueaza plati; - Gestionează contractele cu furnizorii de servicii si materiale pentru buna funcţionare a societăţii.

Cerinte

- Experienta pe un post similar de minim 2 ani; - Bune cunostinte de contabilitate primara; - Studii medii/superioare; - Limba engleza constituie un avantaj; - Cunoştinţe solide de operare PC (word, excel); - Cunostintele de design constituie un avantaj (Adobe, Photoshop); - Excelente abilităţi de organizare şi planificare a activitatii; - Abilitati excelente de comunicare si relaționare; - Spirit de observatie, initiativa, dinamism.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala