Acest anunt a expirat la data: 20.04.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- intocmeste situatii, rapoarte - tine evidenta riguroasa a tuturor cheltuielilor lunare incluzand si cheltuielile implicate cu consumul intern lunar, necesar de papetarie, birotica, posta, servicii de curierat, servicii bancare; - inregistreaza documentele intrate/iesite din cadrul companiei; - redacteaaza documentele in word si excel in limba romana/engleza; - asigura traducerea in / din limba engleza a documentelor companiei; - preia apelurile telefonice - primeste si directioneaza vizitatorii; - primeste si distribuie corespondenta: posta, fax, e-mail; - organizeaza agenda managerului

Cerinte

- cunostinte AVANSATE de operare PC: pachet MS Office, Internet, Windows etc.; - cunostiinte foarte bune de limba engleza scrisa si vorbita, capacitate de a traduce din si in limba engleza; - abilitati excelente de analizare , organizare, comunicare; - punctualitate, fermitate, dinamism;

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare