Acest anunt a expirat la data: 24.09.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - Ofera asistenta tehnica pentru dispozitive de tip POS - Ofera servicii de calitate clientilor prin preluarea solicitarilor primite telefonic - Investigheaza si rezolva probleme ridicate de clienti legate de dispozitivele de tip POS - Preia cererile clientilor si le inregistreaza in bazele de date, asigurandu-se de rezolvarea acestora conform procedurilor agreate

Cerinte

Cerinte: - Limba italiana – nivel avansat (obligatoriu) - Absolvent sau in curs de absolvire de studii superioare (preferabil domeniul limbi straine) - Buna abilitati de comunicare, interrelationare - Atitudine orientata catre client si rezolvarea de probleme - Preferabil back-ground tehnic - Experienta de lucru in call center reprezinta un avantaj Alte informatii: Program de lucru: part time (4 ore) - L - D: 07:00-01:00 (cu disponibilitate in special in intervalul 10:00 – 20:00) Tip de contract: perioada nedeterminata Pachet salarial compus din: salariu fix, bonuri de masa, bonusuri de performanta.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate