Acest anunt a expirat la data: 12.05.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Desfăşoară activităţi administrative şi de secretariat; - Reprezintă compania în relaţiile cu partenerii de afaceri; - Asigură asistenţă managementului societăţii, incluzând activităţile standard de secretariat; - Organizează şedinţe interne şi externe, se asigură de buna desfăşurare a acestor întâlniri; - Asigură suport in activitatea de creştere a calităţii serviciilor şi de îmbunătăţire a relaţiilor cu clienţii; - Întocmeşte contabilitatea primară a companiei.

Cerinte

- Studii superioare finalizate; - Minim 2 ani experienţă pe un post similar; - Cunostinţe de limba engleză – nivel avansat - Cunostinţe contabilitate primara – necesar; - Cunostinţe avansate ale pachetului MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point); - Permis de conducere categoria B.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare