Acest anunt a expirat la data: 19.10.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

DESCRIEREA POSTULUI: Titularul postului are rolul de a coordona, în principal, activităţile de ordin administrativ în cadul unei organizaţii: coordonarea contactelor de afaceri, corespondenţa cu partenerii de afaceri ai organizaţiei, comunicarea interpersonală cu persoanele implicate în realizarea contractelor, gestionarea informaţiilor obţinute în desfăşurarea activităţii proprii şi a personalului subordonat, analiza informaţiilor semnificative obţinute în desfăşurarea activităţii proprii şi a personalului subordonat, administrarea documentaţiei, planificarea activităţii proprii şi a personalului din subordine, optimizarea forţei de muncă din subordine, promovarea iniţiativelor personalului din subordine, precum şi raportarea activităţii proprii şi a departamentelor din subordine către conducere.

Cerinte

RESPONSABILITĂŢI: - Îndeplinirea activităţilor zilnice de secretariat - Preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor şi anunţarea persoanelor de contact din societate - Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice - Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosarierea şi arhivarea corespondenţei şi a mesajelor primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi - Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poştă, fax, e-mail - Actualizarea bazei de date, documentelor - Rezervări hotel parteneri externi, etc. - Elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de management - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei. CERINŢE: - Studii superioare - Cunoştinţe bune de operare PC (MSOffice, navigare internet, etc.) - Limba engleză : nivel mediu / avansat - Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor - Abilităţi de realizare a mai multor sarcini în acelaşi timp - Atenţie către detalii.


Joburi similare