Detalii loc de munca

Descrierea jobului

EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, fiind specializata in activitati de recrutare si selectie de personal. Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania. Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii. OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari). In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

Cerinte

Studii superioare: -lungă durată - finalizate cu examen de licentă SAU -Studii superioare în sistem Bologna şi master absolvit / anul doi de master în derulare; -Experienta de minim un an în diferite proiecte; -Cunoaşterea, cel putin la nivel mediu, a limbii engleze; cunoaşterea unei a doua limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj; -Abilităţi de comunciare şi negociere; -Bune abilităţi de organizare şi capacitate decizională în condiţii de stres; -Creativitate, dinamism, dorinţă de dezvoltare profesională; -Disponibilitate pentru deplasări în tară si străinătate, pentru diferite intervale de timp; -Bune cunoştinţe de operare PC; -Permis de conducere categoria B. Responsabilitati / Realizari -Implementarea strategiilor firmei şi dezvoltarea de proiecte noi; -Coordonarea proiectelor de afaceri existente și participarea la deschiderea de noi sucursale, în ţară şi/sau străinătate; -Coordonarea angajaţilor în vederea realizării obiectivelor companiei; -Colaborarea cu parteneri de afaceri interni şi internaţionali în vederea implementării noilor strategii de dezvoltare; -Analiza permanentă a pieţei interne şi externe. *Beneficii: -Training-uri de specialitate; -Implicare în proiecte complexe si lucrul într-un mediu profesionist; -Posibilităti de promovare în plan profesional si de dezvoltare a carierei într-o organizatie cu arie internatională de acoperire.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare