Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

-administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; -negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii companiei; -urmareste atragerea permanenta de noi clienti; -stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii companiei; -acorda asistenta comerciala clientilor si potentialilor clienti; -participa activ la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii; -urmareste realizarea planului lunar si anual de vanzari stabilit; -intocmeste documentele/materialele comerciale; -intocmeste rapoartele de activitate; -participa la negocieri, intocmeste contracte, monitorizeaza derularea si finalizarea acestora.

Cerinte

-CUNOSTINTE AVANSATE DE LIMBA FRANCEZA; -capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva; -capacitate rapida de decizie; -personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; -cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet).


Joburi similare