Detalii loc de munca

Descrierea jobului

EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, fiind specializata in activitati de recrutare si selectie de personal. Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania. Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii. OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari). In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

Cerinte

Cerinte - Absolvenți cu diplomă de licență ai unei instituții de învățământ superior cu profil tehnic / diplomă de master sau an terminal de master pentru absolvenții de studii în sistem Bologna; - Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție la detalii, capacitate rapidă de decizie; - Personalitate energică, gândire pozitivă și eficientă; - Disponibilitate pentru deplasări în țară și străinătate, pentru diferite intervale de timp; - Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională; - Permis de conducere categoria B. Responsabilitati / Realizari - Elaborarea și propunerea de noi strategii de piață și campanii de imagine ; - Implementarea strategiei de piață și a campaniilor de imagine a companiei; - Participarea la diferite campanii și acțiuni de promovare în piață a imaginii, culturii și valorii companiei; - Colaborarea cu partenerii interni și internaționali ai companiei în vederea dezvoltări brand-ului; - Monitorizarea și supervizarea acțiunilor de promovare internă și internațională a companiei. Alte informatii Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Dezvoltarea unei cariere de succes ; - Posibilitatea de a lucra într-o companie cu brand puternic de piață, aflată în plină dezvoltare ; - Training-uri de specialitate ; - Asigurare medicală.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare