Acest anunt a expirat la data: 04.01.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Consilierul in asigurari nu este doar vanzator, el trebuie sa stie sa asculte, sa construiasca o relatie de incredere cu clientii inainte de a le propune solutii adecvate (noi contacte, noi garantii…). El vinde produse de asigurare atat persoanelor fizice cat si companiilor. Consilierul in asigurari este, in aceeasi masura, si responsabil cu operatiunile administrative atat de emiterea contractelor cat si de indemnizatiile in caz de pagube. Ca in orice meserie comerciala, el trebuie sa stie sa gestioneze si situatiile in care este refuzat. Cunoasterea contractelor este indispensabila pentru a putea ajuta clientii in alegerea lor si pentru a putea sa le raspunda la intrebari. Plusuri si minusuri + Aceasta meserie necesita un contact permanent cu clientul ceea ce permite cunoasterea mai multor tipuri de oameni. - Este o meserie de teren care necesita tot timpul entuziasm si energie si presupune un program neregulat. Calitatile esentiale necesare unui Consilier in asigurari : Autonom : Chiar daca lucreaza intr-o companie cea mai mare parte din activitate o desfasoara independent Psiholog : Lucrand cu foarte multi oameni si trebuind sa-i multumeasca si sa le inteleaga nevoile, este necesar sa fii un bun pedagog si psiholog * Disponibil : O meserie in vanzari se realizeaza prin prospectarea si vizita clientilor intr-un anume sector geografic, acest lucru presupunand disponibilitate in orice moment.

Cerinte

Fisa postului Functia: agent asigurari Durata angajarii: nedeterminata Durata timpului de munca (progr.de lucru): full time Varsta: > 27 ani Educatie si pregatire profesionala: absolvent facultate Experienta: job sau joburi care sa presupuna relationare Salariul lunar net: contract de mandat, comisioane + subsidie val.max 2000-2500 RON Cerinte: - bun comunicator, sociabil, isi construieste usor relatii, tenace, muncitor, accepta trainingul, disciplinat, ASPECT FIZIC PLACUT, automotivat Limbi straine: limba engleza (dar nu repr. un must) Alte beneficii oferite: training, sisteme de bonusare Atributiile si sarcinile angajatului: formarea si dezvoltarea unui protofoliu de client - Sa atinga cel putin nivelul minim de productie si calitate si sa indeplineasca obiectivele stabilite prin buget - Sa isi indeplineasca zilnic activitatile ce ii revin, avand o atitudine adecvata, depasind orice bariere reale sau presupuse, pt. a-si indeplini obiectivele stabilite in buget - Sa transmita prompt Companiei, in conformitate cu procedurile si regulamentele in vigoare, toate cererile si informatiile primite, inclusiv orice plata efectuata - Sa participe la intalniri individuale cu Unit Managerul si sa prezinte documentatia corespunzatoare privind activitatile si productia - Sa participe la toate sesiunile de pregatire profesionala planificate, in conformitate cu Programul de pregatire profesionala al Companiei.


Joburi similare