Detalii loc de munca

Descrierea jobului

EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, fiind specializata in activitati de recrutare si selectie de personal. Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania. Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii. OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari). In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

Cerinte

Cerinte - Studii superioare finalizate cu diplomă de licență; - Studii finalizate cu diplomă de master în cazul absolvenților Bologna sau master în curs (anul II de studii); - Cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivel conversațional; - Disponibilitate pentru călătorii în interes de serviciu; - Experiență de minim un an pe un post ce implică sarcini complexe; - Disponibilitate pentru deplasări în teritoriu și străinătate și relocare periodică; - Abilități foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate bună de analiză și sinteză; - Permis de conducere categoria B. Responsabilitati / Realizari - Participarea activă la planificarea și implementarea programelor regionale ; - Adaptarea și implementarea strategiei de dezvoltare în funcție de specificul pieței; - Planificarea și inițializarea studiilor și cercetărilor de piață referitoare la produsele și serviciile companiei; - Inițiază și propune către conducerea companiei politici de produs, promovare, proiecte de dezvoltare; - Propunerea și implementarea de noi programme de marketing ; - Evaluarea continuă a cerințelor pieței și inițierea de acțiuni pentru dezvoltarea/îmbunătățirea portofoliului companiei ; - Asigurarea unei relații optime cu partenerii de afaceri ai companiei ; - Realizarea situației periodice a activității și raportarea către management. Alte informatii Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Pachet de beneficii pentru relocare ; - Asigurarea periodică a training-urilor de specialitate ; - Mediu de lucru profesionist și posibilitatea dezvoltării carierei.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare