Acest anunt a expirat la data: 07.02.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Acorda consultanta clientilor in cadrul proiectelor in care este implicat; - Participa in mod activ la proiectele de implementare a solutiilor de salarizare furnizate clientilor; - Efectueaza calculul salarial si face verificarile necesare pentru a asigura corectitudinea calculului; - Asigura conformitatea cu prevederile legale si politicile si procedurile clientului; - Genereaza rapoartele periodice si documentele necesare: stat plata, fluturasi, centralizatoare drepturi salariale, rapoarte specifice clientului; - Intocmeste si verifica notele contabile; - Genereaza declaratiile lunare privind salariile si declaratiile anuale privind impozitul pe venit; - Se documenteaza activ in privinta modificarilor legislative.

Cerinte

- Experienta pe o pozitie similara; - Cunostinte aprofundate de legislatie in domeniul salarizarii (obligatoriu); - Studii superioare (de preferinta, studii de economie si/sau informatica aplicata in economie); - Foarte bune cunostinte de MS Office (Excel, Word); - Cunostinte generale despre gestiunea bazelor de date (constituie avantaj); - Capacitate de analiza; - Rezistenta la lucrul sub presiune; - Abilitati de comunicare; - Spirit de echipa si initiativa. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul prin intermediul website-ului Professional sectiunea "Oportunitati de angajare". Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala


Joburi similare