Detalii loc de munca

Descrierea jobului

1. Organizează şi coordonează activitatea conform procedurilor şi regulilor interne. 2. Se asigură de verificarea concordantei între faptic(marfa efectivă) şi scriptic si rezolvă neconcordanţele apărute. 3. Organizează priorităţile de livrare a produselor in functie de particularitatile si specificul fiecarei actiuni. a. incadrarea în timing b. eficientizare fluxuri (operatiuni/ transport) 4. Supraveghează şi răspunde de păstrarea ordinii în spaţiul de depozitare; 5. Organizeaza dispunerea produselor de inventar in depozit in functie de gradul de utilizare/ greutate/ dificultate de manipulare 6. Actualizarea permanenta a inventarului si comunicarea modificarilor catre echipa de vanzari; 7. Asigurarea intretinerii bazei materiale 8. realizarea unor corectii de stoc prin inlocuirea unor produse deteriorate la indicatiile managementului. Raportarea catre superiori a situatiilor speciale. 9. Inventar bianual pentru produsele aflate in stoc. 10. Achizitia de bunuri si servicii cu caracter administrativ necesare depozitului si implementarii evenimentelor (scule, uniforme etc). 11. Coordoneaza aprovizionarea corecta si la timp cu echipamente si materiale necesare. 12. Coordoneaza intretinerea spatiului de depozitare precum si a produselor si materialelor aflate inauntru. 13. Administrarea parcului auto. Raspunde de toate formalitatile legale necesare functionarii automobilelor din dotare (RCA, aisgurari, revizii, reparatii, etc). 14. Coordoneaza transportul astfel incat sa nu apara blocaje in traseele stabilite. 15. Raspunde de intretinerea bazei de date cu prestatori si furnizori necesari desfasurarii activitatii de depozit. 16. Realizeaza raportari periodice conform solicitarilor primite de la superiori. 17. Raporteaza situatiile deosebite cu care se confrunta si care pot afecta mersul firesc al activitatii. 18. Coordoneaza activitatea intregului depozit cu oameni si materiale. Se asigura de buna desfasurare a activitatii administrative si pe zone ca: PSI, Protectia Muncii, standarde de calitate, etc. 19. Se ocupa de gestionarea si administrarea corecta a bugetului alocat. 20. Se asigura ca sunt alocate toate resursele necesare desfasurarii activitatii: - Repartizarea oamenilor pe echipe functionale - Stabilirea fluxurilor de lucru - Gestionarea si repartizarea aparaturii, echipamentelor, si a materialelor de lucru

Cerinte

Abilitati manageriale; Atenţie distributivă, organizat, abilităţi de comunicare si de coordonare bine dezvoltate; spirit practic; cunostinte tehnice; intelegerea aspectelor tehnice legate de produse si operationale.