Acest anunt a expirat la data: 19.08.2011

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Program de lucru: Luni – Vineri, in 3 ture dupa cum urmeaza: - 2 saptamani early shift – 10:00 – 19:00 - 1 saptamana middle shift – 11:00 – 20:00 - 1 saptamana late shift – 13:00 – 22:00 Aceste saptamani se repeata in acelasi mod. - 1 sambata sau o duminica , o data la 5-6 saptamani, in schimbul lor se ofera o zi libera in saptamanile ce urmeaza. Salariu net oferit si pachet beneficii: Salariu de start: Confidential Pachet beneficii: Pranz oferit de companie Discount la servicii SPA Traininguri dupa angajare: Training teoretic timp de 2 saptamani , si inca 2 luni si jumatate on the floor, la telefon .

Cerinte

Calificari necesare: Studii medii sau superioare Limbi necesare: Engleza – nivel avansat si Spaniola – nivel avansat Engleza – nivel avansat si Germana – nivel avansat Engleza – nivel avansat si Olandeza – nivel avansat. Atributii: Preluarea telefoanelor clientilor si rezolvarea cerintelor acestora. Rezolvarea cerintelor clientilor primite prin email. Rezolvarea taskurilor asignate de catre team leader si Call Center Manager


Joburi similare