Acest anunt a expirat la data: 01.10.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI / BENEFICII: Responsabilitati: • efectuarea si / sau preluarea de apeluri; • inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice; • indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu. Beneficii: • pachet salarial atractiv; • bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; • mediu de lucru placut; • oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti din industria bancara, telecom, auto etc; • sansa de a construi o cariera in domenii subscrise cadrului larg al comunicarii; • oportunitati de promovare; • training-uri specializate, livrate la cele mai inalte standarde si suport pentru dezvoltarea continua a cunostintelor si abilitatilor.

Cerinte

CANDIDATUL IDEAL: Doriti venituri stabile, un program flexibil si sa faceti primul pas catre o cariera de succes? Va invitam sa va alaturati echipei noastre de tineri profesionisti in activitatea de call center. Candidatul ideal pentru postul pentru care recrutam trebuie sa aiba: • abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • atitudine pozitiva si perseverenta; • cunostiinte de operare a calculatorului (Windows, MS Office); • spirit de echipa; • experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate