Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Valoris este o companie in plina dezvoltare, cu experienta dovedita pe piata de contact center. Misiunea noastra este sa asiguram excelenta in domeniul relatiilor cu clientii si sa devenim un partener de incredere. Investim permanent in oameni, procese si tehnologie pentru a asigura un nivel maxim de performanta in serviciile oferite clientilor nostri. Incepand cu echipa noastra manageriala si continuand cu profesionistii in tehnologie/comunicare, fiecare reprezentant Valoris contribuie la promovarea serviciilor companiei. Parcurgem un proces riguros de recrutare a reprezentantilor Valoris, pentru a ne asigura ca sunt angajati cei mai buni. Odata ce au devenit parte a echipei, ei parcurg un proces de instruire in etape si cursuri dedicate. Valoris Iti Construieste Cariera. Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature. Daca doresti sa faci parte dintr-o companie ale carei valori sunt profesionalismul si orientarea catre clienti, atunci alatura-te echipei noastre.

Cerinte

CANDIDATUL IDEAL: • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent; • Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp; • Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere ; • Auto-motivat si cu spirit de echipa; • Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj; • Cunoasterea limbii germane la nivel avansat constituie un avantaj; • Disponibilitatea de a lucra si in zilele de sambata. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Descrierea postului: In functie de specificul fiecarui proiect, printre principalele responsabilitati sunt: • Preluarea de apeluri incoming si outgoing (InfoLine, Customer Care, Telesales/Telemarketing, Survey Calls) • Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services; • Documentarea exacta a interactiunilor in sistemul CRM sau in alte sisteme de clienti. Oferta (bonusuri, beneficii): • Pachet salarial atractiv; • Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; • Echipa tanara si dinamica; • Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; • Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; • Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate; • Sansa de a construi o cariera in vanzari intr-un mediu tanar si dinamic • Oportunitati de promovare; • Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti.