Acest anunt a expirat la data: 20.11.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Pentru unul dintre clientii sai cu o rata de crestere impresionanta, Sehrmes Intellegentia cauta agenti/coordonatori call center increzatori si buni cunoscatori ai limbii franceze, pentru a se alatura echipei de customer service din Bucuresti. Candidatilor care vor fi selectionati li se va da o testare a nivelului de cunoastere a limbii franceze, la recrutare. Daca sunteti interesati de acest rol, va rugam sa aplicati cat mai repede la adresa office[@]sehrmes.com

Cerinte

- Nivel excelent de cunoastere a limbii franceze (vorbit, scris, intelegere) – obligatoriu; - Abilitati de comunicare si de relationare excelente; - Abilitatea de a lucra cu sisteme diferite in acelasi timp; - Va veti folosi initiativa pentru a gestiona termene limita stranse cu un nivel minim de indrumare; - Experienta anterioara in customer service/ call centre va fi considerata avantaj; - Experienta anterioara de lucru in ture; - Abilitati de folosire a computerului ; - Atentie la detalii si acuratete; - Adaptabilitate, initiativa, proactivitate; - Abilitati de ascultare; - Nivel ridicat de toleranta la stres; - Dornic sa invete lucruri noi si sa aduca valoare adaugata echipei.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala