Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Promovarea produselor si serviciilor oferite, acordarea de asistenta clientilor interni si externi si oferirea de solutii optime, intr-un timp cat mai scurt, pentru a se asigura un nivel ridicat de satisfactie. Furnizarea de informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei Solutionarea cererilor de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului Acordarea de asistenta si consiliere clientilor interni si externi Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in baza de date specifica Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi Inregistrarea sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.

Cerinte

Cunoasterea limbii engleze nivel mediu; Operare PC: Word, Excel avansat. Putere de convingere si abilitati excelente de comunicare; Experienta in lucru cu clientii; Gandire si capacitate de analiza si sinteza; Empatie si orientare spre client; Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat; Capacitate de a lucra in echipa; Corectitudine si loialitate fata de companie; Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual Oferta Tichete de masa; Abonament clinica medicala; Posibilitate de dezvoltare cariera intr-o companie multinationala in functie de realizarile proprii.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate