Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Consultant resurse umane, angajăm, General Jobs Recruitment Baia Mare,pentru punct de lucru Bucuresti Reponsabilitati: - Recrutarea de personal, în vederea angajării în străinătate. - Executive search - Susţinerea interviurilor de selecţie; - Înscrierea candidaţilor; - Semnarea contractelor de mediere cu candidaţii care se înscriu in baza de date ale agentiei ; - Gestionarea bazei de date; - Încasarea tarifului de mediere; - Participarea la târguri de joburi în ţară şi în străinătate - Menţinerea relaţiilor cu partenerii străini - Cv screening - Menţinerea relaţiilor cu candidaţii - Actualizarea continuă a bazei de date - Monitorizarea aplicaţiilor primite şi introducerea în baza de date a CV-urilor - Implicarea în mai multe proiecte de recrutare simultan, cu grade diferite de complexitate - Postarea de anunţuri - Organizarea şi implementarea cercetărilor de piaţă - Urmărirea permanentă a pieţei locurilor de muncă - Identificarea surselor de atragere a noi candidaturi Beneficii Oferite - Program de muncă (40 ore pe săptămână) - Salariu atractiv în concordanţă cu piaţa muncii - Prime de obiectiv substanţială - Plata orelor suplimentare (lunar) sau compensarea cu timp liber - Prime anuale pentru activitatea prestată - Posibilitatea de a promova într-o funcţie de conducere Descrierea firmei General Jobs Recruitment este o companie de recrutare şi plasare personal în străinătate, Activităţile principale ale companiei sunt: 1. Medierea contractelor de muncă în străinătate; 2. Servicii de consultanţă cu privire la orientare şi îndrumare în carieră; 3. Executive search. 4. Leasing de personal CV trebuie să fie însoţite de o fotografie full body.

Cerinte

Cerinţe - Persoane cu foarte mare încredere în sine, cu rezistenţa la stres, cu un foarte bun simţ al negocierii. - Persoane foarte organizate care ştiu să îşi gestioneze timpul şi să îşi fixeze priorităţile. - Abilităţi de comunicare cu candidaţii, capacitatea de a rezolva problemele profesionale ale acestora şi o bună organizare. - Limba germană nivel mediu (obligatoriu) - Limba engleză sau franceză constituie avantaj - Absolvent ştiinţe economice, psihologie (constituie avantaj) - Experienţă în domeniul resurselor umane (obligatoriu) - Ordonat, cu bune abilităţi de organizare - Atent la detalii, având un bun management al timpului - Gândire analitică, abilitatea de a lucra la mai multe proiecte în acelaşi timp şi a le duce la finalizare - Empatie, entuziasm, simţul responsabilităţii - Abilităţi de comunicare, relaţionare, prezentare - Experienţă în marketing sau publicitate (constituie avantaj) - Cunoştinţe solide operare PC: Outlook, Excel, Word, Powerpoint, cercetări online

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare