Acest anunt a expirat la data: 07.03.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Suntem un start-up si cautam colegi care sa ne impartaseasca entuziasmul, care sa fie pregatiti sa ia totul de la zero in plan profesional si sa construiasca ceva care sa conteze. Si nu in ultimul rand, cautam colegi de la care sa putem invata. Responsabilitati: -dezvoltarea portofoliului de clienti; -promovarea serviciilor; -verificarea/corectarea anunturilor postate pe platforma; -aloca peste 90% din timp pentru munca de birou, restul fiind alocat vanzarii face2face catre clientii principali; -identifica factori care impiedica realizarea planului si propune cai de optimatizare; -identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse/solutii noi; -urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti; -transmite problemele de functionare sesizate de clienti pe platforma online catre departamentul de IT; -are o buna comunicare cu departamentul de marketing, transmitand in mod constant si structurat feedback-urile pe care le primeste de la clienti; -solicita sprijin departamentului de marketing pentru elemente care contribuie la cresterea vanzarilor; -are o prezenta ireprosabila in fata colaboratorilor, fiind principala persoana care prezinta compania in extern.

Cerinte

-studii superioare (de preferat marketing/management); -experienta anterioara - de preferat experienta in colaborarea cu clientii; -bune cunostinte de operare PC; -cunostinte avansate de limba engleza; -persoana creativa, deschisa provocarilor; -caracter puternic; -abilitati excelente de comunicare si prezentare; -abilitati de lucru in echipa si relationare interdepartamentala; -nivel ridicat de initiativa; -gestionarea emotiilor personale.