Acest anunt a expirat la data: 14.03.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Conduce evidenta contabila completa pana la nivel de balanta sintetica; • Ţine evidenţa in sistem informatic a instrumentelor bancare primite de la clienti in baza raportării punctelor de lucru; • Întocmeşte periodic, la fiecare decada a lunii, situaţia privind clienţii – facturi emise si neincasate, pentru fiecare punct de lucru; • Verifica periodic realitatea si exactitatea soldurilor din balantele analitice de clienti ai punctelor de lucru; • Ţine evidenţa foilor de parcurs şi a consumului de combustibil defalcat pe autoturisme pentru punctele de lucru; • Efectueaza operatiuni de incasari si plati cu numerar din casierie in baza documentelor justificative; centralizeaza zilnic operatiunile in registrul de casa; • Arhivează in condiţiile legii si conform procedurilor companiei documentele contabile (facturi emise, avize, NIR-uri , facturi de la furnizori, foi de parcurs); • Participă la realizarea inventarelor solicitate de echipa de management; • Arhivează documentele financiar-contabile, conform legii şi procedurilor companiei.

Cerinte

• Experienta 1-2 ani pe un post similar; • Studii superioare economice (Finante–Contabilitate); • Cunoştinţe aprofundare de contabilitate şi legislaţie fiscală; • Cunoştinţe de limba engleză - nivel mediu • Cunoştinţe operare PC: MS Office - nivel avansat; • Cunoştinţe de operare soft-uri contabile (cunoaşterea programului Winmentor este un avantaj); • Abilităţi de raportare; bune abilităţi de analiză şi sinteză • Bună organizare şi planificare; Disponibilitate pentru naveta in Apahida.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare