Acest anunt a expirat la data: 25.08.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea firmei: Companie hoteliera, cu cea mai mare acoperire din tara, hoteluri categoria business aflate in: Bucuresti, Sibiu, Cluj, Targu Mures,Oradea, Arad, Suceava, Turnu Severin, precum si in cele 4 hoteluri Ibis din Constanta, Sibiu si Bucuresti. Doresti sa te dezvolti profesional intr-o companie aflata in plina dezvoltare (avand drept target:dublarea numarului de hoteluri in urmatorii 5 ani),intr-un mediu provocator si profesional si sa cresti impreuna cu compania? Profilul tau personal corespunde cerintelor de mai jos? Inseamna ca faci parte deja din " familia Continental". Locatia Postului: Hotel Continental Forum Sibiu , unitate hoteliera de 4 * situata in centrul orasului, imbina traditia si modernitatea intr-un cadru prietenos. Descrierea postului: Recruteaza si face selectia personalului pentru diferite pozitii operationale si manageriale. Cerceteaza piata muncii locala si creaza baze de date cu potentiali candidati. Coordoneaza procesul de integrare a noilor angajati, conform procedurii de inductie. Opereaza in softul Charisma HR inregistrarile contractelor de munca si ale modificarilor intervenite in contractele individuale de munca, concediile de odihna, datele angajatilor, etc. Verifica lunar pontajele, cererile de concediu, concediile medicale si intocmeste rapoartele pentru salarii. Intocmeste contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, alte documente legale referitoare la activitatea angajatului. Se implica in activitati de training (organizare si inscriere participanti, transmitere date, control si urmarire costuri si rezultatele instruirii). Sustine si se implica in procesele de evaluare a performantelor si de dezvoltare organizationala. Se asigura ca sunt respectate procedurile si regulile interne ale companiei. Sustine exit-interviuri si in baza rezultatelor acestora face propuneri managementului local pentru imbunatatirea activitatii. Realizeaza periodic si anual rapoarte de activitate, analize si studii privind activitatea de resurse umane a sucursalei.

Cerinte

Cerinte: Studii superioare absolvite (de preferat Stiinte umaniste, Psihologie/Sociologie) Experienta minim 2 - 3 ani pe o pozitie similara constituie avantaj. Bune cunostinte de legislatia muncii si de psihologie. Limba engleza - nivel conversational. Cunostinte bune de operare Word, Excel. Candidatul ideal se va remarca prin: Atitudine pozitiva, amabilitate. Abilitati de comunicare si negociere foarte bune. Inalt nivel de responsabilitate. Initiativa, orientare catre rezultate si perseverenta. Atentie la detalii si constiinciozitate. Capacitate de analiza si structurare a informatiei. Bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Tinuta profesionala, prezenta agreabila, dinamism.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare