Acest anunt a expirat la data: 01.01.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Responsabilitati - Coordoneaza activitatea departamentului achizitii si se implica activ in proiectele in derulare ; - Participa la negocieri cu furnizorii ; - Pastreaza legatura cu furnizorii societatii; - Verifica si supravegheaza intocmirea comenzilor catre furnizori; - Planifica si verifica realizarea platilor catre furnizori; - Verifica si aproba colaborarea cu furnizorii consacrati si cu cei alternativi; - Informeaza superiorul ierarhic cu privire la furnizorii noi in urma analizei de marketing; - Primeste, prelucreaza si distribuie listele de preturi transmise de furnizori; - Verifica respectarea clauzelor contractuale in ceea ce priveste contractele de achizitii; - Verifica si se asigura de incadrarea in termene in ceea ce priveste aprovizionarea lucrarilor; - Coordoneaza activitatea de marketing; - Contracteaza si coordoneaza transportul marfurilor de la furnizorii interni si externi; - Colaboreaza cu departamentele companiei pentru realizarea obiectivelor ;

Cerinte

• Experienta - Minim 10 ani experienta intr-un job similar(preferabil achizitie de materiale si echipamente electrice); • Studii si instruiri - Studii superioare profil electric(electrotehnica/electroenergetica) sau economice ; - Cunostinte operare MS Office (Word, Excel); - Cunoasterea, la nivel avansat a limbii engleze (limbile germana si/sau franceza consituie avantaj) ; - Absolvent cursuri de management; - Posesor carnet auto cat.B • Caracteristici personale - Bun organizator , coordonator si conducator capabil sa motiveze colectivul din subordine; - Bun negociator; - Dinamic si tenace in atingerea obiectivelor; - Flexibil in gandire;

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale


Joburi similare