Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Coordoneaza activitatile de intretinere a spatiului administrat (reparatii, reconditionari, constructii noi, asigurarea curateniei), a bunurilor mobile de birou si a autovehiculelor companiei, avand si responsabilitatea aprovizionarii cu materiale. Organizeaza logistic si operational evenimentele, pe tot circuitul fazelor de lucru. - Coordoneaza activitatile de achizitie, asigurand procesul de contractare cu furnizorii de bunuri mobile si consumabile, precum si cu furnizorii de servicii de telefonie mobila (negociere pachete de abonamente, achizitie aparate de telefonie mobila) - Supervizeaza miscarile interne de echipamente si mobilier si lucrarile de intretinere la mobilierul de birou - Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii - Urmareste desfasurarea contractelor cu furnizorii de utilitati - Asigura o buna relationare cu clientii interni pentru desfasurarea procesului de achizitie si o relationare corecta cu administratia cladirii

Cerinte

- Studii superioare (de preferinta intr-un domeniu tehnic – constructii, instalatii, inginerie electrica) - Cunoştinţele de logistică, inginerie tehnică si construcţii – constituie un avantaj - Minimum 3 ani de experienta intr-o pozitie cu responsabilitati similare - Operare PC – nivel avansat (MS Office: MS Word, MS Excel, MS Outlook; navigare pe Internet); - Limba engleza - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de negociere si comunicare - Capacitate de coordonare - Capacitate de gestiune a bugetul alocat, cu orientare catre reducerea costurilor - Atitudine orientata catre client - Permis de conducere categoria B


Joburi similare