Acest anunt a expirat la data: 10.05.2013

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Atributii: - Coordonarea circuitului intern al documentelor în scopul verificării, aprobării şi contabilizării facturilor, cu alocarea pe centre de profit/cost; - Verificarea departamentului de achiziţii şi verificarea pe şantier a intrării mărfii; - Gestionarea unui număr redus de facturi emise, dar cu valoare foarte mare şi menţinerea relaţiei cu clienţii; - Contabilizarea operaţiunilor bancare, gestionarea extraselor şi a scrisorilor bancare şi relaţionarea cu băncile; - Întocmire Cash flow pe termen scurt (3 luni) şi lista plăţilor; - Controlul abilităţilor tehnice şi a şantierelor, pentru determinarea rentabilităţii profituale; - Participarea şi ajutarea în procesul de închideri lunare şi anuale; - Colaborarea cu departamentul de achiziţii şi departamentul tehnic; - Colaborarea cu un avocat pentru întocmirea şi gestionarea contractelor din punct de vedere juridic; - Întocmirea de rapoarte privind situaţia plăţilor şi încasărilor, semnalarea eventualelor probleme pe şantier către manager şi asigurarea suportului decizional; - Controlul a 30 % din activităţi şi a şantierelor.

Cerinte

- Studii superioare în domeniul economiei, cunoştinţe bune de contabilitate şi legislaţie fiscală; - Minim 5 ani experienţă în activitatea financiar-contabilă/ controlling; - Experienţă de contabilitate în construcţii reprezintă un avantaj; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe medii de limbă germană reprezintă un avantaj; - Cunoştinţe operare PC: MS Office; - Experienţă în lucru cu termene limită; - Capacitate de lucru individual şi în echipă.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare