Acest anunt a expirat la data: 18.08.2012

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Locatie: birou, sediul firmei in Bucuresti • Asigura verificarea si evidentierea contabila a operatiunilor, pune la dispozitie in timp real situatia soldurilor acestor conturi si urmareste incasarea/plata lor in termen, conform prevederilor contractuale. • Asigura controlul si evidenta contabila a operatiunilor de incasari si plati. • Asigura evidenta efectelor de comert. • Verifica lunar situatia soldurilor debitoare pe furnizorii si clientii si se ocupa de recuperarea acestor soldurii. • Colaboreaza la intocmirea procedurilor de lucru specifice activitatii sale, si urmareste respectarea lor. • Asigura suport si indrumare colegilor din alte departamente in vederea respectarii prevederilor legale si normativelor interne, in ceea ce priveste competarea si remiterea informatiilor. • Asigura intocmirea situatilor statistice pentru diferite entitati interne • Verifica modul de intocmire a deconturilor, legalitatea si realitatea datelor din documentele atasate *Participa la elaborarea strategiei financiar contabile ale clientilor companiei. *Coordoneaza d.p.d.v. financiar/contabil a obiectivelor strategice stabilite impreuna cu conducerea clientilor companiei; *Comunica si tine legatura cu autoritatile de audit, control si taxe *Este responsabil pentru pregatirea situatiilor financiare si rapoarte, bugete si prognoze, proiectiile fluxului de numerar: *Analizeaza si recomanda imbunatatiri ale sistemelor financiare, politicilor si procedurilor firmei, care sa contribuie la cresterea profitabilitatii; *Asigura relatia cu bancile si alte institutii financiare, solicita bancii credite suplimentare; *Monitorizeaza departamentul de contabilitate al clientilor; *Asigura managementul echipei din subordine.

Cerinte

Studii: Facultate Limba straina: Engleză: Avansat Studii superioare in domeniul financiar – contabilitate si juridic; Expert contabil; Minim 3 ani intr-o pozitie similara/echivalenta in cadrul unei companii de consultanta financiara, contabilitate, audit; Experienta in stabilirea si operationalizarea obiectivelor strategice economice la nivel de organizatie; Cunoasterea foarte buna a legislatiei fiscale in vigoare; Capacitate de analiza si sinteza; Atentie la detalii Calitati si aptitudini manageriale Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Cunostinte operare Ciel, B-org, GestPro si MS Office constituie un MARE avantaj

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare