Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Urmarirea si selectarea anunturilor/invitatiilor de participare (publicate in SEAP, site-uri specializate, presa nationala, etc.) la procedurile de atribuire considerate a fi de interes pentru companie; - Pregatirea ofertelor si implicare in elaborarea propunerilor tehnice si financiare, in cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica, selectate de catre conducerea societatii in vederea participarii, in calitate de ofertant; - Intocmirea documentatiilor aferente procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii publice in cadrul implementarii proiectelor finantate din fonduri europene (contracte de servicii, furnizare si lucrari), initiate de autoritatile contractante, precum si a documentelor procedurale, din punctul de vedere al conformitatii acestora cu prevederile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a actelor normative emise in aplicarea acesteia; - Asistenta in derulare proceduri de atribuire a contractelor de achizitii (beneficiari publici sau privati).

Cerinte

- Cetificat Expert Achizitii Publice (absolvent curs acreditat CNFPA); - Experienta in domeniu minim 2 ani; - Foarte mare atentie la detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare (cu clientii, cu colegii de echipa si cu autoritatile publice); - Abilitatea de a respecta termene si de a lucra sub presiunea timpului: gradul de incarcare nu este constant; exista perioade de maxima incarcare si presiune; - Aptitudini de rezolvator de probleme / situatii, gandire analitica si atitudine pozitiva; - Lucru in echipa.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate


Joburi similare